Rezervacijska online rješenja

U današnje vrijeme ljudsko posredništvo u cijelom nizu uslužnih djelatnosti zamjenjuje se tehnološkim sredstvima; turistički sektor jedan je od prvih područja koja su doživjela promjenu i prelazak na direktno spajanje korisnika usluga s uslužnom aktivnošću. U kratko vrijeme, putnici su otkrili sve prednosti samostalnog pretraživanja, odabira i rezerviranja vlastitih noćenja, kao i ostalih detalja putovanja, iz udobnosti vlastitog doma korištenjem rezervacijskih online rješenja.

Ove softverske aplikacije omogućuju putnicima da koriste kriterije usporedbe kao što su ocjene prethodnih klijenata, cijene, raspoloživost i fotografije prostora, kako bi sami stvorili mišljenje o usluzi koja se nudi te izabrali upravo onu ponudu, koja im najviše odgovara. Dovoljno je da raspolažu kompjuterom ili mobitelom spojenim na internet, te naravno platežno sposobnom kreditnom karticom.

Rezervacijska online rješenja preuzela su na sebe ulogu putničkih agencija, smanjujući mogućnost ljudske pogreške korištenjem sve savršenijih i savršenijih softverskih aplikacija. Sve smještajne usluge moraju se, stoga, suočiti sa strateški važnim odabirom sofvera za rezerviranje koji im najbolje odgovara.

Ovdje donosimo nekoliko faktora koje je nužno uzeti u obzir prilikom odabira rezervacijskog softvera:

1. Mogućnost pohrane podataka u oblaku

2. Oblici plaćanja (PayPal, gotovina, kreditne kartice, bankovni prijenos)

3. Rezerviranje u stvarnom vremenu

4. Podrška korisnicima te integracija marketinških alata s bazom podataka o gostima

5. Kontrola inventara

6. Jednostavno korisničko sučelje

7. Cijena softverskog rješenja za online rezervacije te jednostavnost korištenja

Dodatne mogućnosti rezervacijskih online rješenja

Neke od dodatnih, složenijih mogućnosti koje nude sofverska rješenja, a koje je također dobro uzeti u obzir prilikom odabira softvera, su sljedeće:

1. Upravljanje svim hotelskim sredstvima

2. Regionalne postavke jezika softverskog sučelja, te postavke valute plaćanja

3. Mogućnost spajanja s ostalim vrstama softvera, kao što su portali za ocjenjivanje te sistemi plaćanja

4. Mogućnost spajanja na softver za upravljanje kanalima (channel manager)

5. Izrada detaljnih izvještaja o poslovanju

6. Prilagođavanje i automatizacija komunikacijskih kanala (postavke e-mail poruka i slično)