Sistemi neophodni za besprijekornu hotelsku uslugu

Sistemi za upravljanje hotelskim aktivnostima

Upravljanje bilo kojom ugostiteljskom aktivnošću spada među kompliciranije i zahtjevnije poslovne aktivnosti. Bilo da se radi o velikim hotelskim lancima, ali i o malim obiteljskim objektima, frustracije su ponekad neizbježne.

Stoga je nužno držati se nekih od standardnih, provjerenih procedura hotelskog managementa, u koji spadaju sljedeće aktivnosti:

– Dnevno planiranje te priprema za naredni dan – izvještaji pripremljeni za naredni dan o dolascima i odlascima gostiju svakako će olakšati posao cijelom osoblju, kao i pomoći pri određivanju zaliha koje je potrebno imati na raspolaganju kako bi se opskrbile potrebe svih prisutnih gostiju.

– Kontrola siguronosnih procedura i postavki – iako sistemske postavke softverskih rješenja za upravljanje hotelima predviđaju i takve slučajeve kao što je nestanak struje te nemogućnost pristupa Internetu, ipak se savjetuje da dnevni popis svih gostiju prisutnih u objektu bude uvijek isprintan te pohranjen iz siguronosnih razloga,

– Izrada pravilnika o održavanju, čišćenju te inspekciji hotelskih sadržaja.

– Automatizirani sistem opskrbe strujom – u današnje vrijeme nije moguće zamisliti hotel bez dostupne električne energije te besplatnog pristupa Internetu. Gosti hotela nužno moraju biti u stanju povezati se na Internet kako bi se mogli informirati, komunicirati, zabavljati se nekim od online igara Kasino mummys gold, ali i raditi. Stoga je neophodno osigurati se dodatnom opskrbom električnom energijom, koja osigurava rad svih hardverskih komponenti na kojima se zasnivaju sistemi za upravljanje hotelom.

– Automatiziranje dnevnih zadataka – potrebno je ne samo odrediti dnevne zadatke, nego i podijeliti odgovornosti za njihovo izvršavanje među članovima hotelskog osoblja, kako bi se lakše mogli fokusirati na njihovo izvršavanje. Aktivnosti koje se ponavljaju potrebno je raspodijeliti te ih obavljati u rotacijama kako ne bi postali previše monotoni.

– Sastanci osoblja – u određenim vremenskim razdobljima, korisno je da svi članovi osoblja budu osobno i grupno obaviješteni o odvijanju hotelskih aktivnosti. Sudjelovanje na sastancima daje priliku osoblju da sudjeluje u poboljšanju procedura prijedlozima i primjedbama o aktivnostima u kojima osobno sudjeluju.